Alla suger kuk i Leksand stars!

Haha, blev en jävligt rolig Torsdag ändå. Vaknade bakfullare än sfnixen i Egypten, en snabb lunch med Lindish och stress iväg till iväg till jobbet. Väl där fick man ungefär körigaste dagen Arne, men det löste sig tack vare min enorma kompetens. Sen kom dårarna två (läs Ratte och Linda) på att vi skulle dra på russindisco på BMB.

"OK!" tänkte min lilla reptilhjärna, så fick det bli.

Blev som sagt askul, träffade på den femmanniga klacken från Danmark som lyckades spöa gulsvart med 4-0. Jaja, skitsamma, sköna var dom. Linda vill även påpeka att det var hon som lurade dit dom efter att hon stulit deras souvenir från stan, en sjal från viksupport.

Nåväl, dom var stabila som fan, vi stod och körde ramsor mot varandra mest hela kvällen, lärde dom bland annat "alla är släkt med alla i leksand", "alla suger kuk i leksand stars", samt "vi är västerås å vi är bäääst", dom lovade dyrt och heligt att dom ska köra allesammans imorgon när dom möter Leksand i Bögendals Arena. ALLA HATAR LEKSAND OCH DET ÄR SANT.

Sen blev det sedvanlig pizza på Ex*, och en tripp upp på mitt tak. Mycket fint. Och här sitter man 03:21 och kommer vara bakis som en smurfunge imorgon IGEN.

Creds för övrigt till Jensa som dunkade i 5 ciderbrickor och en skumpa efter kl. 01 på Pluttan igår. Du lär dig mer och mer mannen!

Kommentarer
Postat av: JoPPe

Jag håller med om att Leksand suger kuk, men jag kan berätta att Färjestads bk äger svenska hockey!! Bara så du vet:P

2007-12-11 @ 09:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0