Devils in my box.

Eller nåt, grym kväll blev det igår, drog igång kl. 17 ute på Superbilligt/Swetub, blev en del öl och fyrhjulingsåkande ute på jordhögarna vid Tunbyrondellen. Mycket trevligt, vid 21 fortsatte vi ner till Glada Oxen för en del skumpaintagande och bubbelbadande, mycket trevligt det med. Sen fortsatte färden till Pluttan för ännu mera dricka, stort tack till Oskar och Henke för en förbannat grym kväll och fetcreds till Jeppe för att han lagat min kamera och jag nu kan ta högupplösta bilder igen. Börjar för övrigt bli en dålig vana att jobba söndagarna efter dom grymmaste festerna, men man lär väl ska känna att man lever ibland också.

Slänger med en liten teaser bild från igår, resten slänger jag upp imorgon, nu är jag way för trött.

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0