Ett, KRYSS, två!

Dags att åka dessa jävla finlandsbåtar igen. :D Denna gång verkar det som vi slår vårat rekord på 21 personer, blir 24 den här gången, det är faktiskt grymt kul att åka i såna där jättegäng. Dessutom är vädret på topp.


Gårdagen spenderades på sjökrogen, var väl sådär förutom höjdpunkten när Jens dök i från terassen med kläder på och simmade till en brygga en bit bort, såg då fan inte varmt ut. :D Tror jag börjar fostra honom ganska bra, hehe.

Näfan, dricka lite vin och vänta in Henke, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Håkan

God kväll herr Tomas!
Nu sitter väl antagligen du i en bar halvägs mellan Sverige och Finland och super skallen i bitar. Tänkte bara önska dig lyck till med kryssningen.
BTW så gick golfrundan ok. Jag tror aldrig att jag har varit med om maken till värme när jag har spelat!
MVH
Håkan

2007-08-12 @ 00:36:34
URL: http://nemza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0