Lite sådär...

Kryssningen förlöpte förhållandevis lugnt faktiskt, tror inte jag har några större skandaler alls att rapportera, eller så har jag bara glömt dem, men trevligt var det iaf. Som några glädjeämnen borde jag iallafall kunna nämna infödingarna som körde någon form utav regndans(?) eller vad fan det nu var uppe på däck, jag lyckades iaf få dom att köra en Västeråsramsa istället, det var riktigt kul faktiskt, även domaren på buffén, oj förlåt, jag menar kyparen som slängde ut mig efter att jag kört en "duuu kan dra åt...." på honom förtjänar en liten eloge. Du såg väldigt söt ut när du stod där och skrek, tack för att jag fick ta med mig vinet för övrigt. ;)

Annars tror jag Pontus hade en liten time-of-his-life där på natten, dom trodde att jag sov, men i själva verket så blev det en liveshow, hähä. Tack för den kompis!

Som vanligt blev det grönan på söndagen, alltid lika uppskattat, dock hann vi vara inne på området ungefär 1 minut och 45 sekunder innan vi blev varnade av vakterna. Sweet!

Näfan, ska nog gå och hämta lite kaffe, sitter på jobbet och sådär lagom tråkigt, fint väder ute också. Skulle lätt kunnat tänka mig att åka och bada om det inte vore för att jag skulle sitta inlåst här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0