Ormar, eagleputtar och jävligt goda groggar....

Störd rubrik? No shit.

Blev en helfin dag idag, klockan ringde 07:00 varpå jag snoozade till 07:30, jag älskar att snooza för övrigt. Sen kom Jeppe och hämtade mig för att fara vidare å hämta Westholm. Det var golf på schemat, gick väl sådär. Eller ja, sista nio gick ju helt okej, känns som jag börjar få tillbaka lite känsla från the good old times. Kommer, mer och mer, gick sista 9 hålen 4 över par vilket inkluderat en dubbelboogie pga. taskig avståndsbedöming. Men förbannat kul var det, är sjukt sugen på att börja lira seriöst igen.

Nåväl, sen bar det av hem till Jeppe för lite guitar hero, sommarkryss, samt nhl 2007. Guitar hero hatar jag verkligen, jag blir så sjukt frustrerad av det där jävla spelet, men sommarkrysset var ju kul, eller kul och kul. Gry Forsell har förbannat fina bröst, det var nog mest därför jag ville titta. :P

For vidare till BMB och lalla runt där ett par timmar och besudlade mitt AMEX ännu mera. Fuckers. Jaja.

Apropå rubriken.

Ormar. Jo, letade lite boll på tredje hålet när jag upptäcket en ormjävel en meter framför mig. Jag hatar ormar, äckliga slingrande jävlar. Kollade lite extra varje gång vi letade boll efter det.

Eagleputtar. Den glade amatören Jeppe lyckades driva green på det 16'e hålet, dock treputtade han för par men han var nöjd ändå. Jag hade sånär koppsnurr på en eagle på tian också, men det var en chip så det är inte lika coolt.

Jävligt goda groggar. Jägermeister och Burn kan vara det finaste.

Nejförfan, jag lär nog dricka lite vatten och sova. Av någon dum jävla anledning har jag lovat att jobba extra imorrn.

Bra där, Tomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0