Ungkarlsmiddag.

image7

Så jävla fint. Capriciosa och min laptop. Notera byggarbetsplatsen i bakgrunden också. Kanske inte syns så bra iofs, men jag har tapethögar utplacerade lite random i lägenheten, jag renoverar lite då och då när jag får tid över. ;)

Hittade en klockren grupp på Facebook nyss, "Sluta särskriv!", och för några dagar sedan fann jag även "Hata Foppatofflan!", så jävla underbart att se. Facebook rular.

Nejfan, nu ska jag krypa upp på mitt sovloft och kolla på filmen 'Gangster', enligt rescensionerna ska den suga. Personligen tänker jag bilda mig en egen uppfattning eftersom jag tror att en film med både Mikael Persbrandt och Kjell Bergqvist inte kan gå fel. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: a

Vart har du lyftkranen till laptopen?

2007-08-30 @ 09:54:01
Postat av: tomas

öh va?

2007-08-30 @ 12:10:22
Postat av: Håkan

Hehe... har själv en 15,4" skärm så jag vet vad han menar. ^^ Men jag tycker att det där ser najs ut Tomas! ;)
MVH
Håkan

2007-08-30 @ 19:34:00
URL: http://nemza.blogg.se
Postat av: tomas

jamen vafan, jag har en dator och inget jävla lcd-spel.. =)

2007-08-30 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0