The man on the bridge, Jens-O?

image56

Aj aj aj! Det bultar och det bankar! Här får du för att du jävlades med mig i hissen och kallar mig Lördagsjobbare. :D

Iofs inte mer än rätt, Fredagkväll och jag sitter hemma, när fan hände det sist? Iofs jävligt soft eftersom jag är trött som en taliban efter att skjutsat Henke och Linda till Arlanda kl. 4 imorse...

Annars så har veckan varit rätt soft, hade Johan som inneboende Tisdag till Torsdag vilket resulterade i Trevliga Tisdag och en allmänt soft laidback livsstil. Jag klagar inte. :D

Som sagt, jobb imorgon, känns bra, alltid trevligare att partaja om man gjort lite nytta innan, för visst blir det väl partaj imorgon, gott folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0