Första natten är underbar.

Flyttade från Johan the man igår, och sov första natten i mitt nya penthouse i mitten av mitten på city. Hade tänkt gosa iordning sängen och sova på en riktig madrass för första gången på en månad. Dock hade jag missat en liten detalj, jag hade ingen belysning så det blev att tattarsova på bäddmadrassen, men det var soft ändå. Dock så vaknade jag till ibland och undrade var i helvete jag var någonstans. Tog någon minut att koppla.

Idag har jag för övrigt varit riktigt kreativ, klockan blev ungefär 14 innan jag ens hade lyft ett finger men sen tog det riktig fart och det börjar mer och mer likna ett hem.

Blev bjuden på fläskfilé och potatisgratäng hemma hos fru Diskborste igår. Riktigt gott var det faktiskt! Lite stört dock att 5 till synes normala människor sitter som förtrollade och tittar på Mora Träsk. Undrar vad dom hade tagit för substanser när dom spelade in det.

Nejfan, nu får det vara nog med jobbat för idag. Ska nog ta och korka upp en flaska vin jag har på kylning och ta en välbehövlig dusch.

Jag kan komma att trivas riktigt bra här!

Kommentarer
Postat av: Fru Diskborste.

Schysst att du gillade maten... :P

2007-07-05 @ 21:43:27
URL: http://www.linelv.blogg.se
Postat av: tomas

det vet du, du är alldeles förträfflig på att laga mat åt oss. =)

2007-07-07 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0