Köttbullar!

Skönt, alla "måstefixaprylarna" för denna vecka löste jag under gårdagen, känns riktigt fint även fast skattemyndigheten ringde ännu en gång och klagade på min kompleteringsdeklaration, kan inte förstå att dom måste ha papper på exakt allt. Undrar om det är legalt att sälja en gammal burfågel utan att skicka in kvitton också?

I förrgår blev en riktig semesterdag, först till Strängnäs för att hälsa på ena brorsan och bada lite pool, hur soft som helst och som den bästisfarbrorn jag är erbjöd jag mig ju såklart att skjutsa hem andra brorsans son till Fellingsbro, så det blev en rätt skön rundåkning genom mellansverige.

Igår blev det lite partaj, började hemma hos BJ med lite gulsvarta människor och fortsatte sen ner till Oliver Twist där jag började med att suga i mig min favoritdrink Long Island Ice Tea och efter den var det mesta ganska svart.

Nåja, hängde med Erik hem en sväng på lite köttbullar och makaroner och jag tror fan inte köttbullar och makaroner har smakat bättre nångång alltså, helt enormt fint satt det. Cred till dig min lilla privatkock.

Näfan, ta en dusch och börja styra kanske, håller inte att sitta här naken en Torsdag. Även fast man är lite bakis.


Kommentarer
Postat av: a

babehunter15 !!!!!!

2007-07-12 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0