Mr. Styra upp.

Kan det vara jag kanske?

Började dagen med att svara på ungefär 232899 mail på jobbet om massa strul som uppstått när man varit borta, blev en jävla massa forskande, plus en massa annat tråkigt pappersarbete. Sen blev det hem och duscha snabbt som satan för vidare färd mot Fellingsbro och styra upp födelsedagsfirande åt Annika. Deras hus börjar för övrigt bli riktigt fett.

Fortsatte därefter till Henke för att styra upp lite hotellrum inför helgens äventyr, fick bli två dubbelrum på stadshotellet i Hudiksvall, kan låta bonnigt men det är DÄR det är DRAG i helgen ryktas det om, glömde fråga vad kalaset kostade men pengar är som bekant bara papper.

Sen blev det att fara till ICA Grytan för att styra upp åtminstone lite mat till mitt lilla kylskåp, jobbigt att äta ute hela tiden. :P

Väl när man kommer hem har man fått mail från både Mälarenergi samt bredband2 om att mitt lägenhetsnummer som jag blivit tilldelad är helt åt helvete fel för att dom ska kunna koppla in mig så det fick bli att knata ner i källaren och ta sig in i switcherrummet för att luska ut vad lägenheten egentligen heter, vilket jag efter en del forskande fick reda på.

Styra upp, var alltså ordet för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0