Power Bög Meet.

Åååh, min vackra stad är totalt intagen av massa drägg och jag vet inte om jag ska hata eller älska det. För ett par år sedan hade jag en liten period där jag verkligen avskydde hela spektaklet men nu har jag en lite mer lättsam inställning. Det är faktiskt ganska kul att glida runt salongsberusad och det verkligen är folk överallt.

Igår började kvällen hemma hos Linda och den kåta hunden, som vanligt var han på mig som en igel. Han måste verkligen vara homosexuell. Efter två vinare for vi ner till stan. Eller ja, kom typ till slutet av Vallbyleden, sen var det ju typ kört. Raggare ungefär överallt. Blev en liten promenad till polishuset där vi mötte upp Henke och Frida och gänget. Sen hade vi fest utanför polisstationen. Den var ju sådär.

Fortsatte med att röra oss ner mot hamnen, råkade dock supa bort alla mina vänner på vägen. Men det gjorde inte så mycket, jag hade ju min halva vinare. Strålade dock samman med PK, Perta, Anna och Tina efter ett tag. Dock söp jag ju bort dom efter cirkus en kvart. Timmarna gick och klockan blev runt 1-rycket och jag tröttnade på att vara själv så jag ringer Jens, han och Bergman satt tydligen på Bill & Bob. Ah, bra idé att dra dit tyckte jag och småjoggade från Löga upp till torget. Klockan han dock bli 01:30 innan jag kom fram och det första jag gör är att dra in två syltburkar. Vilket var sådär eftersom jag redan var semipackad.

Nåja, halvtimmen som var kvar av krogens öppettid gick alldeles för fort och det var dags att dra. Ringde väl ungefär halva min telefonbok i min desperata jakt efter party. Gick sådär.

Vaknade dock jättepigg och drog iväg till Johan för att hämta min laddare, han skulle tydligen iväg på 95-årskalas och hade lite bråttom, vi småpratade en stund och jag drog vidare.

Till Henkes firma, Henke och Jeppe var där och två dårar från igår dyker upp och ska kränga minimopeder, det ville sig inte bättre än att dom ställde av hela sitt mobila lager där och Henke skulle få en viss procent för varje cykel.
Apropå Henke, han fick sova i den berömda gröna cellen inatt, pga ett missförstånd. Den är verkligen sådär.

Passade på att glida förbi bolaget också och köpte exakt 22 stycken Astrakan. Mums! Jag är lite trött på billigt vin och smuggelbira.

Näfan, nu blir det till att glida över till Ratte och ladda inför kvällens äventyr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0