Raukar, ringmur och Rattfelt.

Jovars, på gotland är man, just nu är typ svinfull och allt jag kan säga är att Pontus samt Gotland rular. Men Linda Bergkvist hälsar att hon rular även hon. Däremot ryktas det om att Daniel Rattelt är bög men Jens är ju typ kung för han är tronarvinge till grymmast + att han blir mer och mer störd för varje timme som går...

Det sista var typ Jens som gästspelade och dessutom sparkade mig när jag försökte bjuda honom på öl klockan 04:51, vem fan vill inte ha öl då liksom? Idiot.

Annars är det rätt bra förutom att jag har ont exakt överallt efter mitt lilla kundvagnsäventyr igår som resulterade i en halvskön hjärnskakning, åk inte kundvagn nedför visbys brantaste backar, det kan suga.

Ikväll passade jag även på att urinera på en polisbil till vissas stora förtjusning. Det var ganska kul..

Suger lite att klockan är ungefär 6 på morgonen och allas största hobby verkar vara att sova. Den är sådär. Så här sitter man själv och tittar ut över den vackra gotländska dimman.... Vilket är iochförsig mycket vackert..

Återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0