Sova?

Haha, då har man pajat dygnsrytmen för den här veckan idag. Vaknade 18:55 av att Henke ringer mig, trodde inte riktigt på vad han sa när jag frågade vad klockan var, men så var det tydligen. Visade sig sen att jag hade 16 missade samtal och ett otal nya sms plus att han hade varit här och ringt på en gång också.

Gårdagen blev för övrigt grym, började lite soft med middag på La Pasta med Ratte, Klara, Linda, Oskar, Klabbe och Erik, sedan for vi vidare till Newzella som hade brakfest på Utanbygatan, där jag för övrigt träffade en kille som jag sommarjobbade med för 8(!) år sen. Jag visste direkt att jag kände igen honom någonstans ifrån, tog ett tag innan jag kunde placera honom. Grymt kul var det iaf, sen blev det en sväng ner på stan och sen får ni klura på resten själva. Natten fortsatte lika trevligt som kvällen började.

Gäsp, hajjar inte riktigt att jag kan vara så trött, kvällen efter mitt uppvaknande har spenderats i typ Henkes soffa kollandes på film. Har inte uträttat ett jota idag, börjar verkligen bli slöseri med dagar nu.

Måste nog skaffa lite självdisciplin. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0