Bungyjump is the shit...

Jorå, nu har jag hoppat både fallskärm och bungyjump och jag måste nog framhålla det senare som snäppet hetare, känslan när man närmar sig vattnet i dykställning från 50 meters höjd är svårslagen, speciellt när jag gjorde det enbart iförd ett par rosa trikåbyxor och fick ovationer från den månghövdade publiken nedanför. Ville upp och hoppa igen direkt efteråt.

Nåja, "vattendraget" blev faktiskt riktigt skojsigt, började Lördagen med lite grill och rödvin hemma hos Linda med Oskar, Ratte och Erik, redan där åkte trikåerna på och jag härjade runt lite på en lekplats med gungor och grejjer. Blev en del karaoke också. Sen knallade vi över till hennes granne och fulade oss lite. Dom tyckte inte jag var lik Mr. Smith? Hallå? Kolla Matrix igen för fan.

For därefter ner till Löga och träffade Adam och Dennis, alltid lika roligt att supa till med sina närmaste kollegor, hähä. Därefter kom bungyjumpet som följdes upp med lite härjande i en avstängd hoppborg och lite flummande i öltälten. Avslutade Lördagen lite lagom cp med att åka med polsk jordgubbsförsäljare hem till Salbohed, kom på ganska snart att det var en dålig idé eftersom han hade varken öl eller damsällskap hemma så han fick skjutsa tillbaka mig till stan igen.

Jobbade i Söndags, det var lite halvtungt eftersom jag hade Johans mongosöndag som innebär att man måste vara ungefär överallt. Vilket sög, eftersom jag var lite småbakis och sådär.

Snart midsommar, verkar som vi kommer dra ner ett gäng till Öland, det kommer bli fett fett fett. Håller tummarna på att jag slipper köra. Iaf dit.

Oh well, nu ska jag softa vidare på jobbet, blir att glida förbi mamma och pappa på vägen hem och käka deras abnormt goda pastasallad. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0