Grym sommar!

Aaaah, har äntligen återhämtat mig från kryssningen med stort K.

Den båtresan blir nog riktigt svårslagen, innehöll allt från klättrande utanpå båten, klättrande i livbåtskranar, klättrande i båtens skorsten, fall från ett våningsplan genom den berömda ringen i golvet, champagne, mer champagne, nerblodade hytter, kundvagnar nedför rulltrappor, kopiösa mängder fylla till jag vet inte vad, kommer nog gå skrönor om den här båtresan i år framöver...

Det skönaste kan ändå vara när vi kliver av båten och ser gröna lund på andra sidan, fan vad coolt, dit drar vi, så det slutade helt enkelt med att jag och Johan kommer hem 02:10 efter att bla. missat sista tåget hem, blivit avvisade från gröna lund, blivit nekade att köpa öl på ett ställe men gått tvärs över gatan och satt oss på det första stället och druckit upp ölen. Och allt detta i ett förbannat fint väder!

Nåväl, allting har ett slut och jag har gått och varit småbakis till idag ungefär, men nu är livet på topp igen!

Var för övrigt ner och skrev kontraktet på mitt nya penthouse som ligger äckligt mitt i city, lägenheten som kommer ge mig privilegiet att kalla till och med Ratte för lantis.

Gudskelov att det varit en lugn vecka på jobbet iaf, annars hade man nog varit ett vrak just nu.

Näfan, nu ska jag vänta på att Johan kommer hem så vi kan glida över till Henke på en liten sommarnattswhiskey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0