Phew.

Längesen, igen.

Inte uppdaterat sen kryssen med stort K märker jag, den blev faktiskt riktigt bra. Kan mycket väl vara en av dom bättre. Följde upp den med ett grönalundbesök på Söndagen, lite lagom drängfulla jag och Johan...

Följde upp det med en om möjligt ännu stördare helg efter det, för min del blev jag tagen av civilpoliser inne på BMB efter att glidit runt i polisskjorta hela Lördagen, sen ringer polisen upp mig på Tisdagen och skrattar lite och berättar att han inte vill dra igång någon brottsutredning. Soft!

Sen fanns det andra i sällskapet som hamnade i fyllefinkan genom att ha plankat in på Konrad två(!) gånger genom nödutgången, samt somliga som roade sig med att springa runt polishuset nakna. Hehe.

Nåja, nu är det "vattendraget" som gället, kan mycket väl vara världens töntigaste evenemangsnamn. Men vafan, skitsamma. Var för övrigt nere en sväng igår men vädret var väl sådär lagom upphetsande.

Näfan, nu får det bli en sväng till solariet och köpa en pizza på hemvägen. Johan har dragit till Stockholm så nu måste jag fixa föda själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0