Mycket nu...

Sådärja, tillbaka i stan efter varit i Helsingborg och gett lite synpunkter på nya anläggningen därnere, skönt att komma hem och ha det lugnt på jobbet för en gångs skull.

Andra halvleken av helgen blev för övrigt rätt crazy, blev väckt av PKO på lördagmorgonen, skulle tydligen spelas frisbeegolf i Eskilstuna, sagt och gjort, vi drog dit och banan var minst sagt jobbig att gå. Iaf ett plus att dom sålde öl där. :)

Kvällen fortsatte hemma hos Henke med schysst förfest sen blev det Pluto och ännu mer skumpa, fan det är mycket sånt just nu, jaja... :)

Kvällen blev till Söndag och jag vaknar och ser ett meddelande på MSN från Ratte som lyder "grilla?". Yeah sure, jag är på men först blev vi tvungna att hämta Raggarn som hade strandat i Skultuna efter att han blivit ditlurad under natten efter ett sms från någon Therese, dock visade det sig att det inte ens bodde någon Therese på den adressen, livet är hårt.

Nåja, hämta upp honom gjorde vi, men det var dock inte bara Raggarn som skulle med utan även hans punkarpolare. Aja, 6 pers i min nya lilla bil, det fick funka.

Ett tag iaf, sen kom vi fram till ett rödlyse i höjd med Bellevue, där vi hamnar jämnsides med två kalaspinglor som sitter och gestikulerar, Raggarn och punkarn tycker det verkar vara bättre med plats i deras bil så dom hoppar över dit, mitt i korsningen. Detta visade sig senare vara två jävligt softa tjejer som var nya i stan och inte hade några kompisar. Vad är oddsen på det? Slutade med att dom hängde med och grillade och hängde med oss resten av dagen.

Sen flög jag ner till Helsingborg i Måndags med Lundgren, kollade in ICA's nya superhype'ade anläggning därnere, dock är jag inte särskilt imponerad. Dom kommer få problem därnere.
Jaja, inte min business, var iaf soft med lite öl på kvällen i Skånes pärla, dock kunde vädret varit bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0