Fyllebowling is the shit!

image32

Bilden är från våran lilla eskapad i Fredags, jag och Henke började med att dra ner på After Work på BMB runt 17, och jävlar vilket gott vin dom har där tyckte vi båda två så vi sög nog i oss tvåsiffrigt antal glas båda två.

Nångång efter 20 fick vi tydligen för oss att dra till Strike och lira bowling iaf, och det gick ju som synes, sådär. Men förbannat kul var det iaf, och mer drinkar blev det. Allting är svart efter Strike och jag vet bara att jag vaknade hemma i blöta kläder och trasiga jeans, men det var nog bättre uppvaknande än vissa andra, he he he.

Nåväl, helgen fortsatte i ett fasligt tempo och det är faktiskt först nu jag haft tid att blogga lite, tryck hela tiden liksom..

Och imorgon ska jag faktiskt försöka hinna med att klippa mig också, blir du nöjd då, Linda?

Kommentarer
Postat av: Linda

SOM jag blir. Men som sagt, hockeysäsongen är igång, jag förstår att du har skaffat dig en hockeyfrilla.

2007-09-26 @ 11:02:31
URL: http://linelv.blogg.se
Postat av: Isabell

Hah, härligt

2007-09-26 @ 18:52:08
URL: http://isabellh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0