118100 avslöjade!

Som bekant kan man SMS'a en fråga om vad fan som helst, och dom svarar. Kom att tänka på det idag när jag hade tråkigt på jobbet...

Tomas: Kommer jag få idka älskog inatt?
118100: 118100 tror att denna romantiska fredagskväll kommer att innebära mycket mys och bus i sänghalmen för din räkning, vilket känns helt rätt i detta väder. Ha så kul!

Okej? Låter ju rätt okej, iaf som den känns nu, ha ha ha.

Jag provade en gång till med något som jag undrat länge över...

Tomas: Vem vare som kasta?
118100: Det var 118100 som kastade en varm kram åt ditt håll. Vi lovar att säga till innan nästa gång.

Pang, där raserades deras trovärdighet helt.

Hm, vet inte om jag ska ta ett glas vin till, ta en cigg eller gå och duscha.. Vi frågar 118100.

Tomas: Vad ska jag göra nu?
118100: Om du inte vill sova och inte har något jobb eller skola att tänka på så varför inte ta en morgonpromenad eller ta en kopp te och en godbok. Ha en bra dag!

Morgonpromenad kl. 17:10? Njae, 118100 är blott en dator med ett dock jävligt avancerat svarsscript, att notera är dock att dom två senaste SMS'en kom innan jag hunnit stänga luckan på luren. Men inte det första, så det kanske det ligger lite sanning i. :D

Kommentarer
Postat av: jensa, AKA Ers Majestät, AKA Stekarn

Som sagt, de två senaste inläggen är fan kandidater till Pulitzerpriset! Världsklass...

2008-08-08 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0