Tack Ronny!



Fick en present av Ronny igår som han hade köpt i RLS Amsterdam, den ska föräras med bästa reklamplatsen i hela lägenheten alternativt ytterdörren. Paradiset på jorden, för er som inte varit där (red light alltså;).

För övrigt noteras att min fejd med 118100 fortsätter, fick ett SMS i Måndags, "118100 ber om ursäkt om du blivit missnöjd med vår tjänst Svar På Allt. För att gottgöra dig kompenserar vi dig gärna med nästa fråga gratis. Med vänliga hälsningar, 118100".

Till det kan vi även tillägga att 8 av mina cirkus 10 busringningar i Fredags blev krediterade för att dom inte kunde hjälpa mig med mina ganska triviala bekymmer. Jag förmodar att kampen fortsätter i helgen.

Dumt att använda sig av sitt eget namn när man hotar med stämning från ICA Sverige AB kan kanske tyckas. Men 118100 hävdar ju att Coop's pommes är godare än ICA's, hade jag fått för mig iaf.

Slutdravlat, nu blir det pasta carbonara, den nakna kocken ska få dominiera igen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha,hade inte kunnat säga det bättre själv :)

2008-08-29 @ 12:00:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: bergman

skönt att du står upp för företaget lundblad!

2008-08-29 @ 13:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0