Var fan tog sommaren vägen?

Känns som det var igår vi drog till Gävle för att kolla på fotboll och leva jävel, det var i slutet på April och kanske årets första riktigt varma dag, över 3 månader har gått och det har varit sjukt mycket upptåg och jag har överlevt ett otal bakfyllor och skallfrakturer sen dess.

Men ändå, känns som det var igår, eller max en vecka sen... Nu måste man typ nästan ha jacka på sig när man åker till jobbet på morgonen och solen har jag inte sett på flera dagar. Dessutom är min nya TV och musikanläggning flera veckor försenad. Konstigt att man blir less. :-/

Fixade iaf tid hos verkstan för min bil idag, att glida runt en hel sommar med körförbud är fan inte så jävla hett alltså, men nästa Torsdag får jag iaf en ny styrled, whooooho.

Halvdag på jobbet idag, känns som det kan bli aktuellt imorrn med om det blir läge, glida hem och slentriansomna till en dokumentär om presidentes Air Force One är så grymt underskattat. Sova middag is the shit.

Det är blev ju inte så roligt, mest ett utfyllnadsinlägg bara för att uppdatera, jag tror jag går och tar en varm dusch istället.

Naken.

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är rolig du ! ;)

när ska du följa med o parta med oss igen då? fan, när inte nån ramlar och har sönder vinglas så känns det ju som om nåt fattas :P

2008-08-19 @ 11:23:21
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: tomas

Jadu, när som helst egentligen, men inte i veckorna, försökte ju locka med Oskar i Lördags men då skulle ni äta köttfärs med bröd istället. ;)

2008-08-19 @ 20:40:26
URL: http://grymmast.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0