Zzz!

image70

Jävulen vad skönt det ska bli, har en nybäddad säng med rena sängkläder. Precis vad jag behöver just nu när man inte sovit vettigt sen i Fredags. Drog ju som bekant till Växjö i Lördags, vilket var en förbannat rolig resa. Blir till att slänga upp lite bilder såfort Nywertz skickar dom till mig.

Igår skjutsade jag ner Johan till ett ställe utanför Skara för att hämta hem en ny 9-3'a till honom, den senaste dog ju i ett dike utanför Enköping. :) Svinfint att sätta sig bakom ratten och köra 60 mil efter den där tämligen hårda helgen plus en arbetsdag. :)
 
Jeje, självömkan är det värsta jag vet, men förbannat skönt ska det bli att lägga mig i min nyrekondade säng iaf!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hm, ramla inte ner bara...

2008-01-23 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0