Le grande finale.

Slut, end, finito, över, over. Min semester är slut, nästan 5 veckors dårskap är tydligen över, ikväll är det bara att ställa klockan på 04:00 igen. ÖRK!

Men men, avslutat hyfsat värdigt hos Leijon i Trosa igår, soft heldag med minigolf och vansinnesfärder på sjön i hans jetbåt avslutades med en soft förkaka med utgång på något ställe som jag redan glömt namnet på. Bjöd Johan på 4 fria challenges på mig på dansgolvet, fegade dock ur när jag blev tvingad att hantingen hångla upp antingen en ful tant eller en negress, kanske inte likt mig men vafan, jag är ingen radiostyrd göra-bort-mig-maskin. :D

Lite smått cp av mig att läcka mig på marke med nerdragna byxor utanför stället vid stängningsdags och försöka para mig med ett hål i kajkanten, kändes lite... onaturligt.

För övrigt noteras att jag hann vara i staden ifråga lite över en timme innan lokalpressen ville intervjua mig, iofs var det väl kanske mest för att jag insisterade på att få vara med i hennes tidning, men vafan.

Nejfan, suga lite mer på min citrus/vaniljyoughurt och njuta av sista timmarna innan jobbhelvetet, imorgon är det ju bara 1 år kvar till semester.

:-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0