Skybarska salongen...

Erik med flera kan ju knipa när det gäller saker dom inte har en aning om, jag och Bergman drog på TREVLIGA TISDAG efter jobbet...

Började ju bra, stygga städerskor for the win...

image158

...givetvis skulle Bergman in mellan dom kortkjolade honorna...

image159

...vilket i sin tur gav upphov till en liten dansshow vilken vi betalade med tequilashots...

image160

...nåja, städerskorna hade jobb att göra så Bergman fick andra flickor på halsen...

image161

...vilket han inte verkade helt nöjd med...

image162

...tur att jag räddade honom med en white russian istället, way bättre än att vakna till en thai kiss eller vad säger du Bergman?

image163

Kommentarer
Postat av: jensa

dalig hemlangtan man fick nu da! en trevlig tisdag utan mig kan ju iofs inte ha vart fullt sa trevlig som de brukar vara pa den gamla goda tiden men skulle ju ljuga om jag sa att jag inte ville vara dar... aja vi far ta igen allt nar jag kommer hem, litar fortfarande pa att ni styr en valkommen hem kaka pa fredagen nar jag kommer hem ;)

2008-06-04 @ 10:16:47
Postat av: Emma

meh, de där ju jag juh! :$

2008-06-27 @ 10:57:11
URL: http://emmzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0