Tjoho.

6 arbetsdagar kvar till semester, låt oss fira det med en skriftlig erinran att jag borde sluta försova mig till jobbet. Vafan, jag gillar att sova, det är som en liten favoritsyssla jag har, leave me alone ffs.

En helt annan rolig grej är det som uppdagas i Leksand efter att en liten mobil varit på villovägar, finns många ställen där man kan applicera avlånga plastföremål, dock hör inte detta ställe till dom mest lämpade om man är lagkapten i Leksand och dessutom super bort telefonen där hela härligheten filmats. Skön diskussionstråd på Flashback.

Som upplagt för sköna trackaserier i höst, om han nu får spela kvar, vilket inte alls är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0