Jooooooooorå.

Kvalseriepremiär idag, klagar inte på att vi torska, det blev precis som det skulle bli även fast vi hade bud på mera.
Och ja, "dhl-mannen" det var en "skön resa" dock inte med några större huliganinslag så du kan surfa vidare och runka någon annanstans...

Läste just Lindas blogg, hehe, det är ju coolt som fan, om det blir som ni vill ha det. Tänkte bara nämna som en liten parantes att jag också varit nykär och dum och hållt på köpa ett alldeles för stort hus alldeles för långt bort och jag är JÄVLIGT GLAD idag att jag inte gjorde det, men jag är inte som alla andra heller. Lycka till 'ba! :D


Om 4 timmar ska jag upp och jobba, råkade bara dricka 10 öl idag, kom jag på på vägen hem.. :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0