Grillkaka i Bålsta.

Johan firade sina 25 första jordeliv med en liten grillskiva i hans nya hemort Bålsta i Lördags, en omtumlande tillställning på gott och ont. Den största frågan jag ställer mig själv är varför jag vaknade upp med ett visitkort från Moldaviens landslagscoach i Rugby i bakfickan på Söndagmorgonen? Minnesluckor is the shit.

Lite bilder'å...

image142

Bin Laden bor numera i Bålsta.

image143

Förväntansfulla grillmästare.

image144

Johan fick bland annat lite husgeråd i present.

image145

Första spadtaget med nya spaden.

image146

Givetvis fick hustaket celebert besök också.

image148

Grabbarna grus.

image149

Hm, okej?

image150

"hörru! schysst reflexväst!"

Kommentarer
Postat av: jensa

fan missa jag bergsturkens 25-arskaka, satan! men iofs fick man ju ingen inbjudan... ;)

2008-05-29 @ 04:55:06
Postat av: Audere

Den där polisen ser ut som den där gamla simmaren. ;) Pattsimmaren Isaksson.

2008-06-05 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0