Klubbkänsla.

Har aldrig skådat så många taglines på min msnlista som handlat om Manchester United som idag. Jävlar vad många som helst plötsligt älskade laget över allt annat. Folk som jag inte ens trodde var fotbollsintresserade.

Nåja, kanske inte så stor grej att haka upp sig över, egentligen. Men kan man inte ens nämna 5 spelare i laget, aldrig sett en match live, och DESSUTOM bor över 200 mil därifrån så kanske man borde hålla käften, vad vet jag.

Får hem en laddning med kläder imorgon, fett soft, dock kommer jag inte slänga upp några bilder här, vore lite mycket blondinbella över det, men schyssta grejjer är det. Lovar. Även en laddning med möbler ska inhämtas i Uppsala på Måndag också, oljad ek for the win. Nu saknar jag bara en fetjävla tv, gardiner och ett par golvlister sen är "nedre delen" av vardagsrummet klar.

Som av en liten slump fick jag 24 flaskor Paulaner av en belgisk lastbilschaffis i förrgår (nejnej, ingen muta alls), någon form av tyskt veteöl som jag tycker nästan smakar lite pepparkaka, blir finfint till Lördagens grillkaka, känns dock som det kan bli lite segt att dricka 17 flaskor på raken av. Jaja, får la prova.

Näfan, lite mer Absolute Andersson på winampen och lite fulsurf innan sängen kallar. Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Henke G

Viva Ronaldo...running down the wing, hear united sing, viva ronaldo...

2008-05-22 @ 01:45:34
Postat av: a

du rular ju!

2008-05-22 @ 11:32:05
Postat av: Du vet..

Du är en mupp!

2008-05-23 @ 10:34:01
Postat av: Oskar

Soccer sucks!

Klart som fan att det blir bärs på den i sommar, och allt annat än en halvpackad Tomas på båtfan är olagligt ;)

2008-05-23 @ 11:28:31
URL: http://www.5x.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0