Mitt hem är en brädgård.

image120

Jag kan vara världens sämsta städare, hade verkligen dedikerat eftermiddagen till att handla käk och storstäda istället för att jobba över, hann med att diska och knuffa undan min sälenpackning från ytterdörren, då jag skulle byta playlist på datorn där Rattski å Lina bjöd över mig på film och tacopaj istället.

Inte helt oävet det heller iofs, men jag behöver verkligen röja upp här. Kanske kan fixa det imorgon dock, ska upp apans tidigt på Lördag för att bila betong i Strängnäs så dra gärna inte ut mig på några sattyg imorgon. Tack! :D

Ryktas om partaj på Lördag istället, låter helt på, en låda Staro får inhandlas imorgon, aldrig smakar bärs så fint som när man slitit i byggdamm en hel dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0