Slitjävlafredag.

Phew, tung Fredag, öppnade starkt med att försova mig till jobbet (jäääävligt ovanligt va), drygslunga 8 timmar, hem för en kort powernap och sen iväg för att forsla Henkes och Lindas dubbla bohag till deras nya mansion i Svanå, inkluderat 102 banankartonger, dubbla uppsättningar soffor, matbord, fåtöljer, bänkar, en jävla massa sängar och tjaaaaaaae you name it. Äntligen hemma nu, 01:55, jag kommer somna som en blåslagen bäbis.

Bilder, jag gillar bilder:

image154

Linda, Klabbe å Henke utanför le mansion, sällskapet ser dock aningen förvirrat ut.

image155

Jag är så nöjd, det första som planterades i kylskåpet var mina medhavda folkisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0