Fortsättningsvis...

...är jag jävligt tacksam om alla jävla äpplen som uppenbarligen inte kan köra bil håller sig borta när jag är ute och åker. 1 timme för att ta sig från ICA Maxi Erikslund hem till city är lite i längsta laget*. Tid är pengar, och jag har jävligt bråttom.
 
Jag tror bestämt att kvalet till SM i radiobil ägde rum runt omkring Bäckbymotet idag, en krasch under bron, och 4 (FYRA!) stycken som smällde strax ovanför. Bra där.

För övrigt har jag börjat tröttna rejält på att gå upp tidigt på morgonen. Fattar inte folk som har ständiga typ 7-16jobb. Hur fan fixar ni det? Är det värt det? Sova tills man vaknar is the shit.

Nej, skitsamma, ännu en dravvelblogg, orka. Nu blir det lite svensk "kvalitéts-tv" och lite mer fläderdryck, sen ska jag sova som ett djur och drömma om Katrina and the Waves.




*
jmf. Örebro - Västerås, 36 minuter, i Tisdags.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, själv fick jag fan panik i kassan på IKEA. Restaurangen alltså. Där tar hon i kassan varannan kund på var sida för att snabba på. Men dagisjävlasnålmongokärringen precis framför mig skulle ju granska kvittot med lupp och vägra fan flytta på sig. Så det hann slinka förbi fyra på andra sidan. Jag väljer fan altid fel kö! Bra idé med matskål förresten! Ska lätt käka ur en skål nästa gång.

2008-10-30 @ 22:13:27
URL: http://www.5x.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0