118100 bättrar sig.

Drog till Borlänge och badade med Bergman, Ratte, Lina, och den levande legeden Johan Camenius, rätt soft utflykt.

Mörbuldad som ett jävla AS har man blivit samt att man fick 3 utskällningar inom mina första 10 minuter på området. Dom hade tydligen fått nys om "Separn goes Dalarna 08", eller fan vet jag. Kul var det iaf.

Hemma i Västerås blev det förkaka hos en helt annan Lina, sen var planen BMB, men så blev det icke. Kön var ju fan 100 gånger längre än Samsons kön, ställde in siktet på Skybar, det var stängt så vi drog till Jurassic Park istälet och blablabla.

Dock kan jag bjuda på en fittfitta100... Vilken är jävligt klockren iofs.

0736630299: Vem skulle kunna tänka sig att ligga med mig just nu?
118100: 118100 tror att en asiatisk person med mörkt hår och mörka ögon vill ligga med dig just nu. Ha en trevlig kväll!

Mkay, chinagirl, come on over here. Så ska du få en längre resa än hem till Peking OCH TILLBAKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0