MSN-taglines.

Det man inte vet om folk, kan man ta reda på via deras taglines, som jag väljer att kalla dem, på MSN. Ni vet "<Skriv ett personligt meddelande.>"

Kolla här, just nu vet jag till exempel att...

...någon tycker det är tråkigt att det går dåligt för honom, antar att det är hans köksrenovering.
...någon säljer en Fiat Stilo, verkar varit till salu ett tag för övrigt, vem fan vill ha en sån?
...en annan dåre vill ha tre sängar.
...någon anser att han är en oseriös person i överseriös värld, djupt där.
...Henke G sover.
...någon har kirrat lurar, hmm?
...någons inspiration har blivit torr, okej?
...någon har fått för sig att himlen är grönvit, var den inte sist jag kollade iaf. Mest svart och ett sken av gula gatlyktor.
...någon tycker att Coldplay var "så jävla bra".
...en gammal polare i Göteborg ska tydligen vara med i Idol 2008. Tror jag? ;)
...Ratte tror sig ha hamnat i Lejongropen, kommentarer överflödiga gällande den mannen.
...någon lyssnar på musik jag aldrig hört talas om.
...någon ska på "kändisjakt" i Stockholm på Fredag.
...någon helt annan tycker livet är en "bitch" och bryr sig inte om vad som kommer sen.
...någon har en "förbannad nacke".
...en helt annan ställer sig frågan om man har blivit avsugen om man är sugen och sen ångrar sig.
...någon glömmer aldrig.
...någon är på gym.
...någon fick barn 14'e September. Grattis Malin. :)
...någon saknar Jack Daniels.
...någon tycker arbete leder till folkets välstånd.
...någon är less.
...någon kommer alltid gilla det "röda laget".
...någon ska snart flytta.
...Bergman tror sig kunna spanska.
...någon är "away".
...H02ELO's meddelande fattar jag ingenting av.
...någon vill ha kaffe.
...någon har haft roligt.
...någon gör mig påmind om att det är Tisdag.
...någon gör sista dagen av nio.
...Jensa brukar alltid ha roligt i sitt huvud. Tro fan det.
...någon är i Oslo.
...någon gör reklam för tifoinsamlingen mot leksand.
...någon tycker han själv är ett retard.
...någon har fått en ring på sitt finger.
...någon är sjuk och vilar på soffan.
...någon har fixat en fuktspärr.
...någon är "here".
...någon är 40 och tycker det är askul.
...någon annan tycker att Britt-Marie ska köra, för fa-an.
...någon har en etta i Västerås att hyra ut.
...någon är "förlovad o lycklig".
...någon tycker om någon Matilda.
...Skalman sänder live from Hallsta.
...en undrar om någon sett hans jacka, som för övrigt verkar varit borta i 2 månader? ;)
...någon längtar efter sina "twinnis".
...Tobbe är mentalt instabil.
...Westholm verkar inte kommit hem från hockeyn än.
...någon undrar vem som har problem med en bottenlös öl.
...någon vill "FISKA".
...och en hel drös spammar om sina bloggar, youtubelänkar, blocketannonser eller adresser till bildgallerier på deras fastrars dvärgtaxar.

Sedärja, man lär sig en hel del nytt av att kolla genom sin MSN-lista. 
Dessutom kan jag meddela att det där var helt otroligt drygt att skriva ner, speciellt med tanke på att jag typ cp-ligger i soffan med ena benet på soffans armstöd och det andra på bordet.
Samtidigt som jag har datorn i höjd med bröstkorgen så varje gång jag ska slå på spacetangenten blir jag tvungen att göra det med typ sidan av tummens mitt, typ i höjd med tumleden. Detta driver mig till vansinne så jag lägger ner nu.

Kommentarer
Postat av: Kronan

Två andra sätt är ju att antingen kolla folks bloggar eller facebook där man får reda på helt otroligt mkt information utan att ha pratat med folk på flera veckor.. ;)

Ditt antagande stämde väl delvis iaf dock bara till en tredjedel skulle man kunna säga..

2008-09-24 @ 12:48:57
Postat av: jensa

Helt övertygad om att du också brukar ha rätt kul i ditt huvud ;)

2008-09-24 @ 17:38:06
Postat av: Lina

Haha Asg sååå jävla störd.. men ja man får veta mkt av att läsa msn taglines ;)

2008-09-25 @ 19:43:04
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: bergman

tror inte jag kan spanska, men jag har 6 månader på mig att lära!

2008-10-04 @ 03:26:38
Postat av: skalman såklart

detta är det absolut bästa inlägget i alla tider..tröttnar aldrig på att läsa det

2008-12-09 @ 03:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0