Ett axplock ur verkligheten.

Solen skiner och fåglarna kvittrar, det är vår i staden och jag har intressantare saker för mig än att blogga. Att dricka öl i solen är en sak, att inte sova på nätterna är en annan. Men en liten "det ryktas"-lista ska jag nog kunna bjuda på. På betald arbetstid såklart. Aight...

Det ryktas...

...att "lustigkurrepatrullen" busar med fel personer, nog för att husmusen som låg utanför min dörr en fredageftermiddag var ett tämligen festligt inslag i vardagen kommer Herr Gurka och hans hejdukar få bevittna en ljuvlig payback. När ni minst anar det.

...att bärbara datorer som bråkar med mig med nöje bjuds på en flygtur ut genom mitt fönster. Att taket utanför fönstret nu är berikat med en bag-in-a-boxtetra, en laptop, 10-talet vinglas samt en del annan bröte gör bara ett än mer skönt intryck på mina nog så härdade grannar.

...att lite rally på cityringen uppskattas föga av ordningsmakten, ett inbetalningskort på 3200 kr plus en fråga om jag hade rallylicens var uppskattningen jag fick. Var är världen på väg?

...att man ska behöva fixa referenser på sin skötsamhet i samhället är helt jävla åt helvete, speciellt åt en spanjor som talade sämre svenska än Bamsegrill Bogdan. Jag har dock dom skönaste referenserna, någonsin.

...att Skalman berör.

Tjena.

Kommentarer
Postat av: A

Du missade:



...Att Lurre har blivit en riktig mysfarbror!

2009-04-16 @ 22:48:09
Postat av: Skalman

Ja referenserna är ju så sjukt klockrena-. kommer gå kalas det där :D





hur fan berör jag då?

2009-04-16 @ 23:50:34
URL: http://bluffpolo.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hörde från oskar att du skaffat tjej, man får ta å gratulera hörrö :) Kul å höra

Kram på dig

2009-04-21 @ 19:17:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0