Dagens bloggtips.

h u m a n i t y i s o v e r r a t e d . b l o g g . s e

Min käre vän, vi kan kalla honom Gunnar, öser loss mot allt och alla. Han förtjänar publicitet, och den bästa publiciteten av alla är ju såklart här.

I övrigt tycker jag att du som placerar glassplitter i Kronfågels artiklar 2544 och 2577 bör sluta med detta ganska snart, absolut inte för att folk kan få detta i sig. Det ger jag fullkomligt fan i, lite skit rensar magen, heter det ju.

Utan snarare för att återkallelsen tydligen har blivit mitt lilla projekt på jobbet, och det är inte en låda kycklingar som rullar genom våran hantering om man säger så. 220 pall stoppat bara idag och igår. Inte roligt, inte roligt!

Nu fattas bara en kvällscigg genom fönstret så kan vi lägga denna dagen till handlingarna. Godnatt, sa Bull.

För övrigt anser jag att Karlskoga bör förstöras. 


Kommentarer
Postat av: AEF

Hur många bloggar har han inte haft egentligen?

Varför kallar han sig för redaktionen, som om han hade en hel armé av bloggare som sitter i den s.k paradvåningen i den lilla staden som vill vara som stockholm? Vilka är "vi", är han inte bara själv framför datorn?



Dålig blogg, grönsaken lär bättra på sig, bitterhet är såå 2008. ;)

2009-03-27 @ 00:09:13
Postat av: tomas

Han hade faktiskt en gästbloggare igår. :) För övrigt anser jag att storhetsvansinnet är lite av charmen med "Gunnar". :D

2009-03-27 @ 00:20:58
URL: http://grymmast.net
Postat av: Anonym

Haha jag gillar reklamen på din blogg DryNites - blöjor för större barn. Både killar och tjejer. Väldigt passande.

2009-03-27 @ 10:22:11
Postat av: jensa

Mer jobb till Tomas, det gillar vi...

2009-03-27 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0