När läste du en bok senast?



För en annan som senast blev påtvingad en bok någon gång i slutet på mellanstadiet kan jag varmt rekommendera "ORDNINGSVAKT STÖKIGT LUGNT" av ett hopkok författare från ordningsvaktgardet på Viking Cinderella. :D


Alla stökiga incidenter under 2009 prydligt uppradade dag efter dag, dock skrivet med en halvdan svenska och även ibland en knappt läslig handstil. Dock finns boken endast i detta exemplat. Hör av er om ni vill låna!


Litet minus att detta var min första kryss för året (tror jag) och därför inte finns omskriven. Är man inte omskriven i sådana här alster finns man inte. Men å andra sidan fanns inte lustigkurrepatrullen heller med. Men vem hade väntat sig det?


Kommentarer
Postat av: Totte

hej!



Vet inte hur jag halkat in här, men vart helt klart nyfiken på din bok du fått tag i! Haha

2009-05-17 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0