Jag gjorde't!

Fick fan mycket gjort idag, även fast jag råkade sova till 17:30 efter jobbet, sen satte jag fart som fan och belönade mig, som vanligt, med en pizza på Sturegatans. Blev kebabsmak denna gång. Har inte lagt upp bilderna från i Lördags än. Letar efter ett bra program att infoga en logotyp längst ner i högra hörnet på ett smidigt sätt. Jag har märkt att mycket av bildera används lite här och där utan någon som helst profit. Fy där.

Dagens låt, Rihanna Feat. Jay-Z - Umbrella (The Lindbergh Palace Rmx).

Kommentarer
Postat av: Os

Pröva Arles image web page creator för att infoga logga. Hur bra program som hälst.

2007-09-07 @ 10:44:55
URL: http://www.5x.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0