Ja jävlar.

Tryck i helgen? Nä, vadå?

Klockan ringde 05:00 i Fredags morse, framemot 06:00 nångång på Söndagmorgon sov jag igen. Man lär väl ta vara på helgerna och då finns ingen plats för att sova...

Gustavsvik i Lördags var fett skoj, blir nog fan aldrig trött på att dra till såna där ställen, höjdpunkterna var nog min och Johans herren-på-täppan-tävling i trattrutschbanan eller kanske halvansiktsplasket från tian, hur som haver var det grymt skoj och det snackas redan om ett återbesök redan på Lördag.

Påminner lite om förra våren när vi gick igenom mellansveriges alla vattenland under loppet av ett par veckor - repris? Jatack!

Imorgon får jag äntligen min nya lur, ska bli mäkta skönt att slippa Klabbes gamla härke från '03, thnx anyway för lånet. ;-)


Kommentarer
Postat av: charlotte från örebro

Thomas din blogg är asgrym! Jag skrattar hela tiden åt allting du skriver..du är otroligt bra på att skriva :) Är en trogen läsare sen Clas tipsade mig om bloggen, haha =)

Och sluta aldrig att skriva, du ger mig ett skratt varje dag !!

/ Charlotte från Ålandsbåten

2008-08-17 @ 23:45:36
URL: http://pappaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0