Blir så jävla trött.

Det som skulle bli en skön Söndag slutade i fatalt fiasko och en förmodad avstängning från ABB Arena resten av säsongen för min egen del. Enda ljuspunkten var väl att Borås slog ut Björklöven, så jävla fint.

Kan man aldrig få vara glad längre än två dagar?

Och varför i helvete bor det masa läjkersbögar på ett av stans dyraste hotell och vägrar komma ut fast kl. är 23 och enda tiden dom har att passa är matchen imorgon? PAJASLAG.

Nej, jag är inte alls bitter.

HATA ALLT.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla patetisk, hoppas du aldrig mer kommer in i ABB Arena.

2008-03-10 @ 09:27:28
Postat av: tomas

Möjligt, frågan är om anonyma påhopp är ännu mer patetiskt.

2008-03-10 @ 12:37:53
Postat av: Anonym

Det är inget påhopp. Det är bara sorgligt att se så kallade VIK Fans bete sig som snorungar, match efter match. Man skäms att vara i samma arena som Er, hur skulle det vara om ni peppade VIK istället för att ställa till en massa scener jämt.

2008-03-10 @ 13:15:27
Postat av: Hmm

Avstängd?!? Trängde du dig före i korvkön eller?
Inte kan väl en 60-kilos kille som dig ställa till med ngt?
Du är en kille som följer hockey, har en fejkad SI, läser för mkt på diverse huliganforum för att hänga med i tugget såsom "skön resa", "vakthora" och "farbror blå". GSU, tillåt mig skratta. Ni i allmänhet och du i synnerhet vill så gärna uppfattas som huliganer. Lillgrabben, då räcker det inte med att sätta sig på en polis-mc, tränga sig före i korvkön eller skrika vakthora.
Men fortsätt gärna skriva som om du lever ett hårt huliganliv för det är förbannat underhållande att läsa.

2008-03-17 @ 15:14:37
Postat av: tomas

Åfan, härligt med folk som vet mer om mig själv än vad jag själv gör. Tydligen.

Vet inte vad du fått allt det därifrån men inte direkt mycket som stämmer, polismotorcykeln var en kul grej, en skön resa är en skön resa helt enkelt. Vakthora? När sa jag så? Farbror blå? Tränga sig i korvkön? Hm. Jaja.

Kul att du finner min blogg underhållande iaf. :)

2008-03-17 @ 21:42:49
Postat av: Separn

Blire nå fitta i helgen då ??

2008-03-20 @ 13:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0