Sommarnatt!

Alltså, mina sömnvanor är fan sådär, nu är klockan 06:13 och jag har då igen tanke på att sova, om 24 timmar har jag förhoppningsvis jobbat över en timme och ska därimellan ha förhoppningsvis sovit två gånger, varit förbi mamma och pappa och käkat, kollat första ispasset med gulsvart och även hämtat maltagänget på arlanda kl 01 natten till Måndag.. :P

Rätt skön dag annars, större delen av dagen spenderades på Oskars båt med biradrickning, solglassande och lite wakeboardshow av Klabbe, sen hem en sväng för lite småfix och vidare till fecke hos Uffe.

För övrigt är det förbannat skönt att höra att folk har mig som idol och att ni älskar mig och så vidare, det är grymt uppskattat faktiskt, det ger mig än mer egoboost än vad jag egentligen behöver. Uffe berättade även att han vill ha mig som bestman när han gifter sig. Jag gav honom ett fast handslag och sa, det gör jag lätt, bara jag får hålla tal.

Festen hos Uffe var för övrigt grym, precis som hans och Jennies årliga Augustifester brukar vara, spriten flödade och alla var glada.

Sen bar det ner till BMB, det var grymt soft, Erik hade aldrig varit där tidigare så han var fett imponerad av dess storlek, men som vanligt ska dom envisas med att trycka in över 2000 pers där och då blir det fan drygt, så vi drog vidare till Pluttan istället.

Där Oskar hade slagit på stort och dragit in 6 flaskor skumpa, mycket bra! Dock ville Frida jävlas lite och spruta skumpa med munnen i mitt skrev vilket jag tyckte var sådär eftersom jag inte hade tänkt tvätta mina nya feta svarta nudiebrallor på ett tag. Så CP-Tomas ger igen genom att spruta stackars Frida med champagne i ögat, vilket absolut inte var meningen, så Henke blev lite sur men det löste sig.

Jaja, jag, Jeppe och Westholm drog upp till mig på en snabbbira sen innan vi gled ner till dom andra på Exelscior, och här inträffar ungefär det skönaste på hela kvällen.

Det kommer fram en neger (får man säga så?) i gul pikétröja och min lilla reptilhjärna tänker ju genast, "fan, han är ju gulsvart", och drar igång "ÅÅÅÅH, GULSVARTA, ALLTID MED ER..." varpå hela jävla uteserveringen hänger på och afrikanerna står och diggar med. SÅ STÖRT COOLT.

Nåväl, sen drog vi hem till Jeppe och lirade PS3 ett par timmar varpå jag spöade Westholm i två raka i hockeyspelet.

Tänk så rolig en Lördag kan bli på hemmaplan.

Älska Västerås. Älska mig. Älska mina vänner. Älska inte när klockan är 06:30 och ingen svarar i luren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0