Äh men för fan.

Tredje blogginlägget under natten och jag börjar fan fundera på om man är ute och reser med PRO eller nåt sånt. ALLA SOVER HELA JÄVLA TIDEN. Jag blir så trött. Eller mja, inte trött som i trött men det är ganska tråkigt att sitta här själv och dricka öl efter öl efter öl. Går man in i det ena rummet får man jordens utskällning och i det andra får man ninjasparkar på benen? Pest eller kolera? Bajen eller gnaget? Mitt hopp står till Ratte, han var iallafall lite halft medgörlig när jag kom och hetsade med morgonöl klockan 07:30.

Att Pontus dissar mig, det kan jag ta. Lätt. Han rular. Att han låter oss bo här är fundamentalt klockrent. Men ni andra, kanske skulle prova att dra på typ spa i Åmål eller nåt?

Så jävla trist.

Apropå gucci gucci i det förra inlägget så är det en alldeles förträfflig låt som spelades på kallbadhuset här i Visby under eftermiddagen. Det skulle vara svårt att klämma in fler stekare på så få kvadratmeter. Helt sjukt. Mycket bra tryck. Där mötte vi även upp Kattis, hon verkade iaf vara lite glad att se mig. :P

Nu råkade jag ringa å väcka Henke och Frida också, Henke var seg som fan, men jag fick iallafall en pratstund med Frida, även om hon lät som en björn som just kommit ut ur ide. Men jag fick iallafall prata lite, det är annat än vad man får göra med dessa jävla sovsäckar.

Nu ska jag gå och jucka på Ratte eller nåt, skriver säkert mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0