Gucci, gucci, prada prada.

Natten är ung?

Fan vad det är tråkigt att sitta uppe själv och dricka öl hela natten när alla ligger och sover? Hallå? Vi är på Gotland? Sova kan ni för fan göra hemma.

Creds till Oskar och Klabbe som iallafall svarade när man ringde och var pratsjuk, iaf till Oskar som det gick att snacka med. Klabbe var ju typ fortfarande asfull...

Annars kan man roa sig med att göra obscena saker med Ratte när han sover, han gnyr som ett litet marsvin. Försökte även bjuda Pontus på en frukostöl nyss men istället blev jag utslängd från sovrummet. I min värld är morgonbiran obligatorisk klockan 07:15. Dock inte i Visby tydligen.

Äh vafan, ska väl gå ett varv till i lägenheten kanske. FAN vad jag har tråkigt, inte ens Linda ville följa med och röka även fast jag sa att jag behövde prata. Det är taclen för att jag räddade hennes liv förra helgen. Ok?

Iofs att jag ändå bara velat sitta och skojja med henne så hon skulle skratta sådär jävla roligt som bara hon kan, men det visste ju inte hon. Taskigt.

Nä nu jävlar är klockan fanimej nästan halv 8 så nu är det nog fan legalt att börja skapa tryck.

Hörs kanske snart, eller sen..... Gucci, gucci. prada prada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0