UFO'n på Sturegatan?



Nä, faktiskt inte, bara ett gäng byggjobbare som har tagit hit den absolut högsta jävla byggkranen jag någonsitt sett och håller på skickar runt containrar utanför mitt fönster. Antagligen har det att göra med den nya gallerian som någon har smällt upp utanför min port där societetstanter ska kunna köpa italienska korvar och andra delikatesser, bland mycket annat antar jag. Öppnar på Fredag.

Fick iallafall ett stört sug i bungyjumptarmen när jag fick syn på kranen. Satan i Sävsjö så hög den var!

Kommentarer
Postat av: Knutte

Den är fanemej GIGANTISK!!!

2008-08-21 @ 00:55:12
Postat av: Oskar

Haha, bungy förra sommarn.. Det var tider det! Rosa tights och allt! Lär du göra om. Och kranjäveln ser ju inte ut att vara så liten nej..

2008-08-21 @ 10:37:55
URL: http://www.5x.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0