Norge, ja.

Blev lugnare än man kunnat tro, kan kanske bero på det halvmediokra vädret, jag vet inte. Det enda som kunnat sluta mindre väl för en annan var väl när jag blev jagad av en rabiat norsk svarttaxichaffis.. Han verkade inte gilla svenska freeriders. :D

Lite bilder kanske...

image129

GPS-enhet med för dagen passande flagga.

image130

GPS-enheten tog dock ingen notis om att det råkade vara 17'e Maj så här har vi förvirrat oss in på paradgatan numero uno med mig som chaufför.

image132

Kanske därför den här kaninen(?) klistrade på ett stort "L" på våran bilruta, fick senare höra att ett sånt här "L" är synonymt med våra övningskörningsskyltar.

image133

Någon har gett mig någon form utav svärd. Bra tänkt.

image134

Norgebaciller ville vi inte ha!

image135

Kick ass norwegian party crew!

image136

Fråga mig inte vem fan det där är, Nicklas hittade en kompis iaf...

image137

Barhäng med två lirare i kilt!

Kommentarer
Postat av: Fia

För övrigt så är skabb en vanlig kontaktsjukdom i Norge och där hjälper inget gummi! Enjoy ;-)

2008-05-20 @ 11:13:44
URL: http://luckyone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0