Dagens "ingen reklam"-stripe!



...fann jag i Rattes trapp! Kanske inte überrolig, men den har sin charm!

Fick för övrigt en del skit i Mariestad igår för att min "blogg" är död, det är den inte, jag lovar.

Dock, så är det emellertid så, att har jag ingenting att skriva så gör jag inte heller det. Jag kommer aldrig att lägga upp massa blaj bara för sakens skull. Eller ja, det gör jag väl kanske. Men jag kommer INTE INTE INTE att lägga upp bilder på vilka nya kläder jag köpt, vimmelbilder från mina promenader till garaget eller stulna bilder på kändisbrudar jag skulle vilja trycka (har förvisso redan hänt, men ändå). Ok.

Till sist kan jag nämna att Mariestad fick finbesök igår, kall jävla skithall, dock en underbar seger med 8-1 , trevligt sällskap i bilen osv, hemma 01:30 så nattsömnen fick stiga åt sidan lite men det var det helt klart värt, nu är kvalserien inom räckhåll. På riktigt.

Ryktas även att McD Terror Crew Hedemora intog Max i Örebro på vägen hem, när ska dessa hamburgarrestauranger få vara ifred? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0