Golf!

Var ute och gick 9 hål med Jeppe och Westholm ikväll, fan vad skoj det var, jag måste fan börja lira igen. Litegrann av mina gamla takter satt faktiskt kvar. Iaf när jag la mig i greenkant i jämnhöjd med flagg på ett par 4 uppför en liten höjd. Fan vad skoj det var som sagt.

Ojoj, har inte blivit många timmar sova sen i Lördags, kom som sagt hem 06:30 på Söndagen, hämtade Ratte och Linda på Arlanda 00:45 natten mellan Söndag och Måndag, och så var ju såklart flyget försenat en dryg timma. 03:10 var man hemma för att dra till jobbet strax efter 4. Sen var det dags att dra till Hudiksvall och hämta bilen direkt efter jobbet, hemma runt 8 igen för att bli utlurad till Bill & Bob för en bit mat och ett par kalla. Ohyes, fick iallafall sova 4 timmar den natten.

Well, nu känner jag mig iaf hyfsat mänsklig igen men imorgon får det nog bli en ren och skär softardag...

Vidare så är det ju SSK-VIK i Gnesta på Torsdag, fyfan vad fint med hockey igen! Ah!

Kommentarer
Postat av: Håkan

Spelar du golf?! Jag var ute häromdagen för tredje gången i år och det gick väl sådär. Det trodde jag inte om dig! :p
MVH
Håkan

2007-08-07 @ 23:32:10
URL: http://nemza.blogg.se
Postat av: tomas

Det trodde du inte? Jag har ju faktiskt spelat på hyfsad elitnivå för typ 8 år sen, men nu var det 3 år sen jag rörde en klubbe men lätt att jag ska återuppta det. :)

2007-08-08 @ 22:59:22
URL: http://grymmast.net
Postat av: Håkan

Hehe... Själv så är man ju ingen elitspelare. Har 27,7 i hc men eftersom jag bara spelat 2 sommrar, den här sommaren inräknad, så är jag ganska så nöjd med det. :) Vi får ta en runda nästa gång våra vägar korsas.
MVH
Håkan

2007-08-08 @ 23:31:01
URL: http://nemza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0