Aj som fan.

image55

Bilden föreställer min mage efter natten lilla fadäs, skulle bädda ordning sängen på fyllan men eftersom sängen inte är helt klar saknar jag en vettig stege att ta mig ner på så det måste bli ett litet skutt ner på trappstegen vilket jag inte riktigt till fullo behärskade efter ett gäng syltburkar på Bill & Bob så stegen måste ha vickat när jag tog mark på den och jag lär ju slagit ett par volter i luften, slog i golvet med en jävla smäll iaf.

Det positiva av det här var ju iaf att jag skrapade bort en irriterande leverfläck som jag hade på magen, har tänkt ta bort den aslänge men nu försvann den iaf, precis som jag lyckades skrapa bort en likadan jag hade på ryggen när jag vurpade på cykel för några år sedan.

Kommentarer
Postat av: 5718

:)

Ska vara du till sånt....

2007-12-01 @ 18:40:43
Postat av: PB

Finns bara en tomas lundblad..!!

2007-12-02 @ 13:55:45
Postat av: tomas

Japp grabbar, smidig som ett kylskåp..!

2007-12-02 @ 14:27:09
Postat av: Théa

Toooooooomaaas... du har en video från i onsadaaags jag skulle vlja se ;D

2007-12-07 @ 10:39:47
Postat av: Anonym

Nejfan, jag har ju inte det, luren fick slut på batteri så den blev inte sparad. :((((((

2007-12-07 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0