Bjuder på en byggarbild.

image50

Längesen jag gav er någon bild från lägenhetsbygget, har legat lite på is ett tag eftersom mina arbetstider och övriga uppbokningar inte riktigt sjunger samma sång som mina byggplaner.

Bilder är iaf från vinden, eller ja, ovanför min lägenhet eftersom jag egentligen bor på själva vinden. Men i varjefall så är det sjukt jävla trångt, och sjukt mycket jävla sågspån däruppe, skulle man gömma ett lik däruppe skulle det aldrig återfinnas.

Nåväl, rören som sticker upp är topparna av min lilla upphängningsanordning...

Jaja, Fredag imorgon, Malmö hemma, Fredagsmatcher kan vara det bästa.

Kommentarer
Postat av: Styrsell

Då har vi någonstans att gömma Berggren iaf :)

2007-11-01 @ 23:42:55
Postat av: tomas

Haha, japp!

2007-11-02 @ 08:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0