Bra där, Tomas.

Vaknade upp bredvid Henke och kände mig inte bakis alls, låg och softade här till typ 14.. Sen blev starkölslunch på La Pasta även fast "lillhenke" drack cola..Vidare upp på SkyBar för öl och kaffe.. Och efter det Strike och Bowling och en jävla massa drinkar.. Själv regerade jag til mitten av den tredje serien då både Oskar och Henke kommit i form. Jag torskade min enorma ledning på en serie (tack för det redbull/vodka), happ jaja, min såkallade "softarkväll" såg alltmer avlägsen ut eftersom Ari ville fortsätta, och det ville iofs jag också... Jorå, tillbaka Skyan och mera sprit, mycket mera sprit. Tydligen. Sen BMB och ÄNNU mera sprit, och sen lite sprit ändå...

Satan i helvete vad min "softarkväll" blev dyr..

Nåja, imorgon är en annan dag, och temat för den dagen är: VI HATAR BOOOOOOOFORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0