07:07, Lördag.

Klockan är snart tio minuter över sju och det är Lördag, vetifåglarna varför jag är vaken nu men det är jag tydligen. Ringde just Klabbe, han jobbade. Alltid roligt att retas med folk som är uppe och jobbar tidigt på morgonen på Lördagar. För övrigt var han lite ledsen för att han inte fått cred för bilden jag använder på mitt kreditkort, så här får du det Claes.

Tack Klabbe för den otroligt fina bilden du tog på mig på kranarna i somras, love ya min lilla snuttis!

Ringde just Ratte på hans hemtelefon också, men att han svarar denna tiden är väl mindre troligt än att Påven ligger hemma och runkar på påskdagen. Kanske lika bra, han behöver väl sova. Stackarn.

Johan köpte ett hus i veckan föressten, i Bålsta(!!), det är lite stört, fast även lite coolt, han har lovat att jag ska få bo i deras förråd på somrarna. Fint som fan. Vem behöver svindyra hotell på troppan och ibiza när man kan bo i ett förråd i Bålsta liksom? Nej, tänkte väl det.

Henke har för övrigt lovat mig att han ska hjälpa mig att sno på med renoveringen, vi kör igång som satan nästa Måndag, hähä. Glöm inte bort det nu Henrik. :D

Jaha, klockan börjar närma sig halv 8 och jag har hittat världens grymmaste skiva i mina gömmor:

VA-History_Of_Dance_10_The_Eurodance_Edition-5CD-2007-DOC

Helt underbart skönt att sitta här morgonpigg och kry som en lärka och lyssna på musik från svunna tider och vara nostalgisk, vissa av låtarna har man ju helt stört coola minnen så man ryser i hela kroppen samtidigt som man bara sitter och ler. :) 1997 was the shit.

Fick för övrigt inbjudan till sån här klassfest 10 år efter för ett tag sen. Ska man gå eller ska man inte gå är ju frågan? Känner på mig att dom flesta därifrån är en hög med trashade sosfall som bor kvar på Bäckby, har en hög med ouppfostrade ungar, dricker vin med skruvkork, röker under fläkten, samt åker till Skara sommarland på semester. Vi får väl se, går PK så går jag.

Måste nog bestämt ta och tanka lite mer History of Dance, detta är ju helt stört bra. Skulle kunna sitta hela morgonen och lyssna på gamla godingar och dricka hmm, saft.

Justja.

Jag måste bara ställa frågan till er som håller på med alla dessa jävla facebook-invitations (för jag vet att många av er läser här), vad i helvete är meningen med att ha en massa förbannad jävla skit på sin profilsida? Börjar mer och mer fundera på att ta bort hela kontot. Varje gång man loggar in har man 6-7 jävla inbjudningar till någon jävla topplista eller vad fan det nu kan vara.
Det ironiska kan mycket väl vara att det är samma människor som klankar ner på Lunarstorm. Pinsamt.

Nåväl. Ska nog ta en cigg och softa vidare. Ska nog ringa Henke, fan, jag vill göra något kul idag.


Kommentarer
Postat av: Marky

10 år efter, fan vad du är gammal!

2007-10-07 @ 21:45:35
Postat av: tomas

Haha, själv då?

2007-10-09 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0